معرفی دو اپلیکیشن اندرویدی گردشگری ای‌نهنگ

۲۴۰ بازديد
اگر در هنگام سفر نکات ایمنی را رعایت کنیم و از تجربه‌های قبلی بهره بهتری ببریم می‌توانیم چیزهای بیشتری یاد بگیریم. در نرم‌افزار موبایل اطلس که یک اپلیکیشن کاربردی است می‌توان راحت‌تر به مقصد رسید، از مشکلات و عیب‌یابی خودرو باخبر شد و راهکارهایی برای مواقع اضطراری ارائه شده است، تا سفر هرچه جذاب‌تر طی شود. در تصویر زیر پیش‌نمایش آن را می‌بینید:
اپلیکیشن اندرویدی طبیعت‌گردی اطلس
به علاوه، حرفه‌ای‌ها وقتی به مکانی سفر می‌کنند از نقشه‌های برخط و انواع وضعیت‌شناسی‌های جغرافیایی استفاده می‌کنند، تا طبیعت مقصد را بهتر بشناسند و به جاهای بکر و ارزشمند آن آشنا شوند. نقشه‌های پستی‌بلندی‌های زمین، کوه‌ها، و مناطق آبی از این دسته‌اند. در اپلیکیشن موبایلی رودخانه به معرفی موقعیت جغرافیایی رودخانه‌های ایران می‌پردازیم. سرچشمه‌ها و مسیر به همراه تصاویر نقشه در این نرم‌افزار ارائه شده است:
اپلیکیشن اندرویدی معرفی رودخانه ایران

برای خرید و دانلود این دو اپلیکیشن کاربردی از سایت ای‌نهنگ اقدام نمایید.

مزایای استفاده از اپلیکیشن های زبان انگلیسی

استفاده از اپلیکیشن زبان های انگلیسی یکی از موثرترین روش های یادگیری زبان است و مزایای خاصی دارد. در ادامه برخی از مهمترین مزایای استفاده از اپلیکیشن های زبان انگلیسی را بررسی می کنیم.

  • مقرون به صرفه: اولین و مهمترین دلیل مقرون به صرفه بودن اپلیکیشن ها است. با وجود رایگان بودن بسیاری از اپلیکیشن ها اما بسیار مفید می باشند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن ها را دانلود کرده و از آنها استفاده کنید.
  • یادگیری براساس سرعت کاربر: اپلیکیشن های زبان انگلیسی امکان یادگیری با سرعت دلخواه را فراهم کرده اند. می توانید از همان قسمتی که متوقف شده اید، ادامه دهید و در صورت نیاز درس ها را تکرار کنید.
  • انعطاف پذیری زمانی: با استفاده از اپلیکیشن های زبان انگلیسی می توانید درس ها یا فعالیت ها را بر اساس زمان بندی خود انجام دهید و همچنین در هر زمان دلخواه به محتوا دسترسی پیدا کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.